MAgaNEn OnlinE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
MAgaNEn OnlinE

منتدي مجانين تكية كل المجانين

المواضيع الأخيرة
» كول واحد يجيب احسن صورة ليه هنا عملوا في الكلية
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالخميس فبراير 12, 2009 1:38 pm من طرف elgallap

» اختبار الذكاء الانفعالى
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالثلاثاء يناير 27, 2009 9:46 pm من طرف mahmoud elsaeed

» الحلال بركة نسخة linux الاسلامية مجانا
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالثلاثاء يناير 27, 2009 6:55 pm من طرف mahmoud elsaeed

» كيف تقوى الثقة بالنفس ؟؟
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالسبت يناير 24, 2009 2:50 pm من طرف mahmoud elsaeed

» على فين يا شباب .. د/ حازم شومان
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالسبت يناير 24, 2009 2:36 pm من طرف mahmoud elsaeed

» خلص نفسك من حيرتك
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالسبت يناير 24, 2009 2:00 pm من طرف mahmoud elsaeed

» جامعة مصر للعلوم والتكنولوجيا
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالخميس ديسمبر 11, 2008 4:35 pm من طرف mahmoud elsaeed

» مصطلحات اليومين دول للشباب
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 11:11 pm من طرف CaSpR

» افضل 36 حكمة فى العالم
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 11:10 pm من طرف CaSpR

بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 43 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو helmy marcos فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 281 مساهمة في هذا المنتدى في 175 موضوع
تصويت

ما رأيكم في المنتدي بصراحه؟

عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_rcap20%عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_lcap 20% [ 1 ]
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_rcap20%عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_lcap 20% [ 1 ]
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_rcap40%عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_lcap 40% [ 2 ]

مجموع عدد الأصوات : 5

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
CaSpR
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_rcapعايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Voting_barعايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_lcap 
elgallap
عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_rcapعايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Voting_barعايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟ Vote_lcap 
mahmoud elsaeed
ملاك
rere
gannet alra7man
mido
Admin
MaTsSoOo
m77magdy

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

عايزة الولد يموت فيكى ؟ عايز البنت تموت فيك ؟

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

CaSpR

CaSpR

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

هابدا باللى البنات بيحبوه مركزين طبعا هههههه

بص ياسيدى اكتر حاجة البنت تحبها انك تقولها بحبك دى اكتر حاجة بتاثر فيها يعنى مش تقول مانا قلتهالها من يومين على قد ماتقدر قولهالها لو كل يوم قولهالها

تانى حاجة هتستغرب منها شوية بس معظم البنات بيحبوها وهى انك تبقى مجنون معاها مش بتشد فى شعرك يعنى قصدى انها تعيش معاك لحظة مجنونة عارف احمد السقا فى افريكانوا لما رمى نفسه وقالها بحبك اهه ده اللى انا قصدى عليه بس مش ترمى نفسك يعنى هههههه

تالت حاجة واللى معظمكوا بيغلط فيها اوعى تكلمها وانت واقف مع صحابك لان ده اوقات بيضايقها لانها ممكن تكون عايزة كلامكوا سر بينكم هى طبعا مش مبطلة حكاوى عنك ههههههههه
بس برده مافيش بنت بتحب كلامها معاك يوصل للشباب بالذات خلى بالك

رابع حاجة انت كنت لسة بتقابلها ولسة سايباك مافيش 10 دقايق كلمها قلها وحشتينى هاموت واشوفك وانت طبعا لما صدقت هههههه بس برده كلمها

وانت بتكلمها اوعى تنزل عينك من على عينها هى هتبقى هتموت من الكسوف اكيد بس برده خليك باصص لعنيها وهى بتكلمك ووانت بتكلمها

حاول لو فى حاجة اول واحدة تاخد رايها هى علشان تحس باهتمامك بيها وان رايها يهمك

اى بنت بتحب اللى بتحبه يكون بيغير عليها بس مش الغيرة اللى تخنق حسسها انك بتغير عليها يعنى هتخرج قولها مش تتاخرى وقفت كلمت حد من زمايلها فى الكلية قلها مش تزودى فى كلامك معاهم كده يعنى حسسها انك خايف عليها

لو زعلت منك وانت غلطان اوعى تسكت افضل وراها صدقنى لو قالتلك سيبنى هى عايزاك تتكلم وتكمل وتتحايل عليها اكتر علشان تحس انك خايف على زعلها وافضل ابعتلعا فى مسجات تقولها انك مش كنت تقصد وانك بتحبها وخليك وراها لكن لو مش انت اللى غلطان اتقل شوية بس مش تتقل اوى يعنى اخرك يوم واقل كمان علشان هى ممكن تفتكرك لما صدقت

حاول تخلى لحظاتك معاها رومانسة باى طريقة يعنى تديها ورده تعمل اى حاجة بس تخلى مقابلتك معاها مش تتنسى

افضل وراها لغاية ماتقلك بحبك لو مش كانت بتقلهالك كتير بس مش تكتر اوى علشان البنات بيتكسفوا من الكلمة دى موووووووت يعنى من الاخر مرة قفل وقلها انا عايز اسمعها منك

يوم عيد ميلادها الساعة 12 ودقيقة تكون باعتلها تقولها كل سنة وانتى طيبة

وانت بتكلمها فى مرة قلها عايز اسمعك حاجة وشغلها اغنية وقولها دى بتعبر عن اللى جوايا واطلب منها انها هى كمان تسمعك اغنية توصف اللى هى حاسة بيه من ناحيتك هى كمان

مش فاكر دلوقتى الباقى بس علشان ادى البنات هما كمان حقهم

تعالوا بقى ياقمامير هههههههه يالى موديين شباب الدنيا فى داهية ههههههه الواد بيحبك ومتنيل على عينه صح؟

اعرفى بقى تعامليه ازاى اكيد مش هاعرف اقلك كل حاجة لان فى حاجات انتى اللى تعرفيها منه يعنى هو بيحب ايه وبيكره ايه لازم على قد ماتقدرى تحاولى تحبى اللى بيحبه وتخففى من اللى بيكرهه

قالك عايز يسمع منك كلمة بحبك اتقلى عليه شوية واتدلعى بس اوعى مش تقوليهاله

لو لقيتيه عمل حاجة دايقتك اوى ازعلى منه بس مش تتقلى اوى عليه لما ييجى يصالحك الا لو كانت تستاهل بجد
لو جت عينك فى عينه وانتوا مش قريبين من بعض يعنى هو مثلا قاعد مع صحابه وانتى قاعجة مع صحباتك ابتسميله ابتسامه تحسسه انه واحشك

حاولى مش تزعلى من اقلها حاجة وخصوصا من موضوع البنات مش تخنقى عليه اوى لو لقيتيه بيكلم واحده مثلا زيميلته فى الكلية فى بنات ايه ده انت واقف مع واحدة غيرى لااا وتعملها مشكلة وانت مابتحبينش بلاش بالمعنى الاصح انتى كمان الغيرة اللى تخنق دى معظم الولاد بيتخنقوا بسرعة

حاولى تحسسيه انه اهم حاجة عندك فى حياتك وتراعى مشاعره فى كل كلامك يعنى اوعى تتريقى عليه او تتكلمى على عيب فيه بتعمق لانه حتى لو مش كان مبينلك انه متدايق هيكون بيغلى من جواه انك شايفة فيه عيب
حاولى على قد ماتقدرى نازلة كلميه قوليله انا فلانة صاحبتى عايزانى انزل معاها انزل؟؟؟؟

ال يعنى بتستاذنيه وانتى عارفة انه مش هيقلك لا بس تحسسيه انه رايه هو الاول ولو مرة قالك لا اقعدى ممكن يكون بيختبرك يعنى قبل ماتعملى اى خطوة فى حياتك حاولى تعرفيه

اعرفى ان الشاب غيرك ممكن لما يكون متنرفز يقول حاجة تدايقك ساعتها مش تتخلى عنه وتزعلى وهو فى حالته دى خليكى جمبه حتى لو قال حاجة دايقتك وبعد مالموضوع يعدى ويبقى معاكى اتدلعى ال يعنى زعلانة بس برده مش تزوديها وتكونى انتى عازراه من جواكى

اخر حاجة بقى علشان انا ايدى وجعتنى هههههه لما يكون مبسوط وانتى متدايقه حاولى حتى لو متدايقة تدارى ده وتعيشى معاه الجو اللى هو عايشة ولو عنده مشكلة تحليها معاه مش يبقى هو متنكد وانتى تيجى تفرجيه على صور الرحلة اللى كنتى لسة فيها وانتى عماله تضحكى
عيشى معاه اللحظة يعنى ههههههه ..منقوول والشكر لصاحب الموضوع الاصلى

http://www.maganenonline.yoo7.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]